رئیس جمهور رحلت آیت الله بهجت را تسلیت گفت

رئیس جمهور، رحلت جانگداز عالم ربانی و فقیه عرفانی حضرت آیت الله العظمی بهجت را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه دوستداران ارزش های الهی و انسانی و ملت بزرگوار ایران تسلیت گفت.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای احمدی نژاد در جلسه عصر امروز هیات دولت با ابراز تاسف از رحلت جانگداز این عالم ربانی، ایشان را مظهر خودسازی توصیف و تصریح کرد: حضرت آیت الله العظمی بهجت مظهر طهارت روح، معنویت و عرفان و اخلاق بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه حضرت آیت الله بهجت عمری طولانی را در خدمت به مردم گذراند افزود: ایشان با عمری پربرکت و نفسی گرم و معنوی همواره درمیان مردم بود و عمر خود را در خدمت بشر گذراند و امیدواریم ایشان با اولیای الهی محشور شوند.

احمدی نژاد با اشاره به درجه و مقام علمی، معنوی و عرفانی این عالم ربانی تصریح کرد : امید آن است که خدای تبارک و تعالی به علمای ما و دلسوزان کشور توفیق خدمت بیشتر و قدرشناسی فرصت ها را عنایت فرماید و همه آنان را در مسیر معنوی و عرفانی و الهی این عالم ربانی قرار دهد.

هیات وزیران نیز در این جلسه این مصیبت بزرگ را خدمت حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگوار ایران تسلیت گفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد