« کسب درآمد از طریق sms و آموزش زبان انگلیسی »


 

کسب درآمد از طریق اس ام اس 

حداقل درآمد شما در این طرح برای یک ماه 170000 تومان و حداکثر یک میلیون تومان می باشد.

برای این منظور در یک ماه تنها نیاز به معرفی سه نفر برای ثبت نام در یکی از دوره های آموزش زبان از طریق پیام کوتاه دارید. معرفی 3 نفر بسیار ساده تر از آنست که فکر کنید زیرا :


 - همه مردم به آموزش زبان انگلیسی علاقه مند هستند


 - آموزش زبان انگلیسی از طریق اس ام اس طرح جدیدی بوده و همه از آن استقبال می کنند.


 - عدد سطوح دوره های آموزشی باعث می شود تمامی اقشار علاقه مند بتوانند در این دوره ها ثبت نام کنند ، برخی از این دوره ها عبارتند از : آموزش زبان در سه سطح مقدماتی ، متوسط و پیشرفته ، دوره های لغات تافل TOEFL ، آیلتس IELTS ، 1100 WORDS ، 504 WORDS ، New Interchange ،  آموزش اصطلاحات و ضرب المثل ها ، مکالمات روزمره زندگی ، داستان ، ...


 - هزینه ثبت نام در دوره ها بسیار پایین بوده و بسته به دوره انتخابی ماهیانه 4000 یا 4500 تومان می باشد.


 - هزینه ثبت نام چند ماهه و یا کل یک دوره شامل تخفیفات 5 تا 15 درصدی است.


 - شما گروه های بسیاری برای معرفی این طرح در اختیار دارید ، از جمله : اقوام و خویشاوندان ، دوستان ، همکلاسی ها ، دانشجویان ، همکاران و ... و یا استفاده از یک سایت یا وبلاگ و معرفی آن به کاربران اینترنتی ، ارسال ایمیل به دوستان و....


 - شما میتوانید با ارسال یک پیامک ساده طرح را به تعداد زیادی از دوستان خود معرفی نمایید. این پیامک نمونه از طرف ( LBS ) برای شما عزیزان ارسال می گردد تا با ارسال آن به دیگران براحتی درآمد کسب نمایید.

 

کسب درآمد از طریق پیامک 

 

لطفا نکات زیر را مد نظر داشته باشید :

 

- همانطور که مشخص است معرفی سه نفر در این حوزه های وسیع کار بسیار آسانی می باشد ، به همین دلیل برای درآمد عزیزان سقفی لحاظ شده است. سقف درآمد یک عضو در یک ماه 1000000 معادل یک میلیون تومان می باشد و درآمدهای بالاتر از یک میلیون تومان به ایشان پرداخت نخواهد شد.


- درصدی از معرفی شدگان از سوی شما بعنوان درآمد به شما پرداخت می شود. علاوه بر این ، اگر کسانی که شما معرفی نموده اید ، خودشان افراد دیگری را معرفی نمایند نیز به شما درآمد تعلق می گیرد و این درصد تا سه سطح ادامه پیدا می کند. به عبارت دیگر تا سه لایه شما صاحب درآمد خواهید شد. دلیل اصلی کسب درآمد بالا از این سیستم نیز همین مورد است ، البته این کسب درآمد در لایه سوم متوفق می گردد.


- معرفی دیگر کاربران می بایست تا 3 سطح صورت بگیرد. بدین صورت که سه نفری که شما معرفی نمودید هر کدام سه نفر و آنها نیز هر کدام سه نفر را معرفی نمایند. شما میتوانید با معرفی افراد بیشتر به همان نسبت درآمد بیشتری داشته باشید ، حتی اگر زیرمجموعه های شما بیشتر از سه نفر را معرفی نمایند درآمد شما افزایش خواهد یافت.


- مسلما تعداد کاربران معرفی شده از سوی شما در مدت یک ماه از سه نفر بیشتر خواهد بود اما اگر این تعداد از سه نفر کمتر باشد و یا آنها هر یک نتوانند سه نفر را معرفی نمایند ، درآمد شما به تعداد افراد معرفی شده به شما پرداخت می گردد و حقی از شما ضایل نخواهد شد.


- برای داشتن درآمد ماهیانه 1000000 تومان کافیست در مدت یک ماه 15 نفر را معرفی کنید و هر یک از آنها سه نفر و نیز هر کدام از آنها سه نفر دیگر را معرفی نمایند. که البته ممکن است شما افراد کمتر و زیر مجموعه های شما افراد بیشتر از 3 نفر را معرفی کنند.


- تعداد اعضای معرفی شده از سوی شما یا زیرمجموعه های شما محدود به ماه نیست و هر موقع این معرفی صورت گیرد درآمد شما لحاظ خواهد شد.


- به منظور پرداخت درآمد شما بصورت یکجا و در آغاز ثبت نام اعضای معرفی شده از سوی شما ، پیشنهاد می کنیم آنها را به ثبت نام در کل دوره تشویق کنید . البته در صورت تمایل آنها به پرداخت شهریه اندک بصورت ماهیانه ، شما درآمد خود را بصورت ماهیانه خواهید داشت.


- دقت داشته باشید شما خود نیز می بایست یکی از اعضای LBS باشید ، این عضویت میتواند بصورت ماهیانه یا ثبت نام در کل یک دوره باشد.


- شما می بایست پس از معرفی هر یک نفر ، شماره تلفن همراه وی را به شماره 09352220539 با همان شماره تلفن همراهی که خودتان ثبت نام نموده اید ، ترجیحا به همراه نام خود و نام شخص معرفی شده را پیامک نمایید و یا این اطلاعات را در قسمت تماس با ما در سایت www.lbs.ir درج نمایید.


- لطفا به اطلاع اشخاصی که معرفی می نمایید برسانید که در هنگام ثبت نام در سایت ، نام و یا شماره تلفن همراه شما را در قسمت معرف در فرم مربوطه ثبت نمایند.


- ثبت نام علاوه بر اینکه از طریق سایت صورت می گیرد ، از طریق ارسال اس ام اس نیز امکان پذیر است. بدین منظور یک کاربر می بایست نام و نام خانوادگی خود ، شماره تلفن همراه ، نام معرف ، دوره ثبت نامی ، مدت دوره ، شماره فیش واریزی و مبلغ واریزی را به شماره 09352220539 پیامک نماید.


- به محض تایید معرفی شدن یک نفر از سوی شما ، یک پیامک از سوی LBS برای شما ارسال خواهد شد که نشاندهنده معرفی وی از سوی شما می باشد.


- اطلاعات مربوط به تعداد زیرمجموعه های ردیف اول و دوم و سوم هر کاربر در دوره های مشخص برای وی پیامک خواهد شد.


- علاوه بر اطلاعات فوق میزان درآمد کاربران نیز در هر ماه برای آنها پیامک می شود.


- علاوه بر آن هر کاربر در هر زمان که تمایل دارد می تواند از طریق ارسال پیامک به 09352220539 درخواست آمار تعداد اعضای زیرمجموعه و درآمد کسب شده خود را نماید.


- کلیه درآمدها در اول هر ماه شمسی به حساب اعضا واریز می گردد.

 

همکاری در آموزش 

 

از همین امروز آموزش زبان انگلیسی و همچنین کسب درآمد خود را شروع کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ق.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

حمید شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ق.ظ http://felfel.mahblog.com

وبلاگ خوب و جالبی داری

اگه موافق باشی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.

منتظرت هستم

حمید شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 ق.ظ http://felfel.mahblog.com

من لینکتون کردم شما هم وبلاگ من رو با نام ( وبلاگ فلفل ) لینک کنید

محمد شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.mosamma.blogsky.com

با عرض سلام مجدد من نمی دونستم با چه اسمی وبلاگتون رو لینک کنم.اگه اسم مورد نظرتون رو بگین ممنون میشم.
اگه هم خواستین من رو لینک کنین اگر با نام سایت مطالب علمی و فرهنگی لینک کنید ممنون میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد