ادعای سایت نزدیک به احمدی‌نژاد: خاتمی در باره انتخابات با آمریکا

سیاست > انتخابات  - سایت رجانیوز نوشت: خاتمی در سفر خود به تونس که چندروز قبل از انتخابات انجام شد با برخی مقامات آمریکا دیدار داشته است.

این سایت ادامه داد:خاتمی علاوه بر تونس برای سفر 5 روزه خود مقصد دیگری نیز در نظر داشته است؛ "قاهره" پایتخت مصر، شهری است که منابع آگاه، از سفر خاتمی به آن پس از ترک تونس خبر داده اند.

قصد خاتمی از سفر به مصر البته اگرچه مانند اصل سفر وی اعلام نشد اما همزمانی آن با سفر رئیس جمهور آمریکا و یک تیم از مقامات عالی‌رتبه همراه وی به مصر می توانست مشخص کند که خاتمی از این سفر چه هدفی داشته است؟

باراک اوباما پنج شنبه 2 هفته پیش، مصادف با 14 خرداد ماه در صدر یک هیئت عالی‌رتبه به قاهره رفته بود. در این زمینه شنیده های خبرنگار ما حاکی است که خاتمی پس از ورود به قاهره، شخصاً ملاقات هایی با یک تیم عالی‌رتبه از مقام های امریکایی حاضر در قاهره داشته است.

اگرچه "به کلی سری" بودن این ملاقات مخفیانه و محرمانه مهمترین مانع برای درز اطلاعات و سخنان رد وبدل شده در آن است اما آنچه که از منابع نزدیک به خاتمی در این مورد گفته شده، مشخص می کند که سخن اصلی در این ملاقات درباره انتخابات ریاست جمهوری دهم بوده است.

"عدم حمایت از اصلاح طلبان تا پیش از انتخابات" و همچنین "حمایت نرم از اعتراض آنان در صورت شکست انتخاباتی" از جمله پیشنهادهای خاتمی در این جلسه بوده است.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:19 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:20 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:53 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:53 ق.ظ

anahitafarshid دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:30 ق.ظ

سلام، ما اجازه نمی دهیم "دلواپسان" آینده ما را تباه کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد