آرای احمدی‌نژاد از مرز 63 درصد گذشت

مطالب دیگران  - براساس نتایج چهار مرکز نظرسنجی آرای احمدی‌نژاد از مرز 63 درصد گذشت


 نتایج آمارهای استخراج شده توسط چهار مرکز معتبر نظرسنجی در پی مناظره احمدی نژاد وموسوی حکایت از رشد 12 درصدی آرای محمود احمدی‌نژاد دارد.

پس از برگزاری مناظره محمود احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی، چهار مرکز معتبر نظرسنجی با بسیج نیروهای خود در 30 استان کشور، اقدام به سنجش تغییرات آرای کاندیداها کردند که نتایج حاصله حکایت از جهش 12 درصدی آرای احمدی‌نژاد دارد.
مناظره دو کاندیدای مطرح ریاست جمهوری که 50 میلیون نفر را به پای تلویزیون‌‌ها کشاند، تأثیر قابل ملاحظه‌ای در تغییر آرای احمدی‌نژاد و موسوی داشت به گونه‌ای که سبد رأی احمدی‌نژاد را از 51 به 63 درصد رساند.
براساس این گزارش، بیشترین افزایش آرای احمدی‌نژاد مربوط به مراکز استان‌ها به ویژه شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، اهواز، تبریز، ارومیه، ساری، کرمان، زاهدان، بندرعباس، بوشهر، زنجان، همدان و سنندج بوده است.
بر اساس یافته های نظرسنجی 14 خرداد، علاوه بر تغییرات چشمگیری که در آرای احمدی نژاد به وجود آمده، در میزان مشارکت مردم هم رشد 5 درصدی را شاهد هستیم و میزان مشارکت ملی از مرز 65 درصد گذشته است.
طرفداران احمدی نژاد که پیش از این بیشترین تمرکز و فعالیت انتخاباتی خود را معطوف شهرهای متوسط، کوچک و روستاها نموده بودند با افزایش میزان آرای احمدی نژاد در تهران و مراکز استانها، از هم اکنون در تدارک برپایی جشن پیروزی در مرحله اول انتخابات هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد