گلچینی از بهترین مداحی های سال 86 توسط مداحان اهل بیت ...

(مداحان: مهدی اکبری ، محمود کریمی ، حمید علیمی ، مهدی سلحشور ، مهدی میرداماد ، جواد مقدم ، سعید حدادیان ، مهدی مختاری ، حسین سیب سرخی ، منصور ارضی ، حسن خلج ، مجید بنی فاطمه ، نریمان پناهی ،‌ اسلام میرزایی)

 

انلود کل مداحی ها در یک فایل زیپ     FDCupload    Adrive    RGhost    Rapidshare

مهدی اکبری

دانلود در یک فایل زیپ     Mediafire    Rapidshare

Track 01

Track 02

Track 03

Track 04

Track 05

Track 06

Track 07

Track 08

Track 09 

گلچینی از بهترین مداحی های سال 86 توسط مداحان اهل بیت را در ادامه دانلود کنید!!!!!!!!!! 

ادامه مطلب ...

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اقدام شیطنت‌آمیز بی‌بی


تصویر بزرگ
سرویس دفاع مقدس و انقلاب اسلامی : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اقدام شیطنت‌آمیز بی‌بی سی در انتساب اتفاقات پیش آمده در باغ قلهک تهران، به سخنان فرمانده کل سپاه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی از این اطلاعیه آمده است: اقدام اعتراض‌آمیز تعدادی از دانشجویان در خصوص ورود به باغ قلهک هیچگونه ارتباطی با سپاه نداشته و این حرکت به صورت خودجوش و در اعتراض به عملکرد دولت انگلیس در قبال جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت اسلامی مردم مظلوم و بی دفاع غزه صورت پذیرفته است.

این اطلاعیه با اشاره به عملیات روانی و تبلیغات مسموم برخی رسانه‌های غربی در انتساب این حادثه به سخنان اخیر فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع مسوولان بسیج دانشجویی کشور، تاکید کرده است: ظلم‌ستیزی و برخورد هوشمندانه،‌ عالمانه و انقلابی با سیاست ها و رفتارهای استکباری و ضد بشری، از جمله آنچه هم اکنون جهانیان در فلسطین و غزه شاهد آن هستند، از خصلت‌های ذاتی انقلاب اسلامی ویژگی‌های بارز ملت رشید ایران به شمار می رود.

این اطلاعیه در پایان آورده است: بی‌تردید عملیات روانی و هجمه رسانه‌های امپریالیستی از جمله بنگاه خبرپراکنی بی بی سی که ماهیت صهیونیستی و ضد ایرانی آن برای ملت ما اشکار است، هیچگونه خللی به جایگاه رفیع و مورد احترام این نهاد مقدس و انقلابی در جامعه اسلامی و افکار عمومی ایرانیان فهیم وارد نخواهد ساخت

یک آسیب شناس اجتماعی در مورد راههای جلوگیری از فعالیت گروههای شی


تصویر بزرگ
سرویس اجتماعی و فرهنگی : یک آسیب شناس اجتماعی در مورد راههای جلوگیری از فعالیت گروههای شیطان پرستی گفت: آگاهی رسانی به نسل جوان و آموزش آنها درباره سرانجام شوم این حرکت ضد فرهنگی از طریق رسانه ها می تواند از گسترش حرکت آنها جلوگیری کرده و در صورت تداوم آنها را ریشه کن کند.

یک متخصص علوم رفتاری و آسیب شناس اجتماعی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب گفت: با توجه به گسترش روزافزون فعالیتهای گروههای شیطان پرست در منطقه کشورهای اسلامی به ویژه ایران خطر این گروهها از نظر فرهنگی و اخلاقی به مرحله بحران رسیده است.

دکتر مجید ابهری در ادامه افزود: از نظر تاریخی گروههای شیطان پرست دارای سابقه ای طولانی در منطقه هستند و سابقه آن در کشورمان بویژه در مناطق شمال غرب ایران به حدود 400 سال پیش باز می گردد.

چندی پیش یک گروه تحقیقاتی نسبت به گسترش شیطان‌پرستی در جامعه هشدار و خبر داده بود که اکنون بیش از 70 فرقه شیطان‌پرستی در کشور فعال هستند.

بر اساس نتایج این تحقیق موقعیت جغرافیایی فعالیت این جریان مخرب و ویرانگر اخلاقی برخی ازشهرهای نقاط مرکزی و جنوب غربی ایران است و خشونت، خونخواری و آدم زدایی از ویژگیهای آن به شمار می رود به گونه ای که برخی از جوانان هوادار این جریانها با آسیب رساندن به خود و دیگران درصدد ارتقای جایگاه خویش در گروه هستند.

تعداد شیطان پرستان شاید به یکهزار نفر نیز نرسد اما گروهی از روی کنجکاوی و یا به خاطر مسائل ضد اخلاقی و بی بند و باری جنسی به سوی آنها کشیده می شوند.

این آسیب شناس اجتماعی تاکید کرد: شیطان پرستان استفاده از مواد مخدر روانگردان و آزادی بی بند و باری جنسی را جزو مراسم هفتگی خود قرار داده و با توجه به اینکه شیطان را مظهر مقاومت در برابر آدم قلمداد می کنند مخالف هر صفت انسانی بوده و اخلاق و امور اخلاقی را بر خلاف باورهای خود می دانند.

به گفته ابهری ستاره 5 پر، انگشترها و گردنبندهای با چهره های وحشتناک و...از جمله علایم شیطان پرستان است و عدد مقدسشان نیز 666 است که به همین تعداد نیز سایت زبان فارسی را فعال کرده اند.

ابهری در مورد راههای جلوگیری از فعالیت گروههای شیطان پرستی افزود: آگاهی رسانی به نسل جوان و آموزش آنها درباره سرانجام شوم این حرکت ضد فرهنگی از طریق رسانه ها بویژه تلویزیون و مقابله قانونی با مبلغان و سرگروههای این تفکر شیطانی در کوتاه مدت می تواند از گسترش حرکت آنها جلوگیری کرده و در صورت تداوم آنها را ریشه کن کنند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا نیز چندی پیش از برخورد قانونی و قضایی با فرقه‌های مبتذل غربی خبر داده و عنوان کرده بود که با گروهها و فرقه‌های مبتذل شناسایی شده غربی مانند شیطان‌ پرستی، رپ و غیره که در داخل کشور دانسته یا ‌نادانسته و یا به طور سازمان ‌یافته فعالیت می‌کنند برخورد قانونی و قضایی خواهد شد و برخوردهای ناجا با تذکر و آگاه‌ سازی آغاز می‌شود.

سردار روزبهانی دررابطه با ورود گروههای شیطان پرست به کشور اینچنین عنوان کرده بود که متاسفانه اقدامات این گروهها در کشور نسبت به سالهای گذشته روبه افزایش بوده است. بنابراین پلیس امنیت عمومی با اقدامات ریشه ای که انجام می دهد قصد جلوگیری از ورود این گروهها را به کشور دارد.

تشدید فعالیتهای موسوم به «شیطان پرستی» در کشور و به ویژه در میان جوانان مرفه جامعه، به معضلی اساسی و تهدیدی برای امنیت اخلاقی جامعه و جوانان تبدیل شده است.

در ششمین روز از آبان ماه سال جاری در یکی از باغهای اطراف کرج پارتی مختلطی برگزار شده که پس از آگاهی مأموران با مراجعه به محل حدود هشتاد نفر زن و مرد که بیش از دوسوم آنها دختران جوان و زنان بودند دستگیر شده‌اند.

در این پارتی که یکی از بزرگترین پارتیهای مختلط به شمار می‌آمد بیشتر حاضران با مصرف شدید مشروبات الکلی و مواد مخدر حالت غیر عادی داشتند.

مقادیر بسیاری انواع مشروبات الکلی، مواد مخدر، سی دی مستهجن و لوازم فیلمبرداری به همراه نشانه‌هایی که متعلق به گروههای شیطان پرستان بود در این پارتی به دست آمد. همچنین در کشفیات به دست آمده و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که برگزارکنندگان این پارتی از وابستگان و مبلغان اصلی شیطان پرستی در تهران بوده‌اند.
این در حالی بود که پیش از آن نیز یکی از بزرگترین پارتیهای متعلق به گروههای شیطان پرستی در اطراف کرج شناسایی و عوامل آن به دست مأموران انتظامی دستگیر شده بودند.

بررسی وضع زندگی ذلت بار نویسنده آیات شیطانی،

تصویر بزرگ

سرویس جهان اسلام : شبکه تلویزیونی صدای آمریکا (VOA) در برنامه ای تفضیلی به بررسی وضع زندگی ذلت بار نویسنده آیات شیطانی، 20سال پس از صدور فتوای تاریخی امام خمینی (ره) در خصوص ارتداد وی پرداخت .

به گزارش ایرنا ، این برنامه مستند از کمک ها و دیدارهای سلمان رشدی با سران کشورهای غربی پرده برداشت و در عین حال اعلام کرد که سفرهای رشدی کماکان به صورت مخفی انجام می شود.

رذالت اخلاقی رشدی به حدی است که صدای آمریکا هم نتوانست از آن چشم بپوشد و ضمن تشریح 4 ازدواج وی با دختران جوان تاکید کرد روحیات زنانه رشدی تاحدی است که او ترجیح می دهد بیشتر وقت خود را با زنان بگذراند.

البته این شبکه تلویزیونی در قسمت هایی نیز تلاش کرده بود که روند عادی شدن زندگی رشدی در سالیان اخیر را به تصویر بکشد اما تاکید اطرافیان رشدی در این برنامه مبنی بر اینکه همواره از ترور اشتباهی آنان توسط مسلمانان هراس دارند خط بطلانی بر این ادعاست.

رشدی در این برنامه مستند تاکید کرد که نمی خواهم حتی در کشور خودم هم زندانی مسلمانان باشم .