مرکز هدایت آشوب خیابانی در شمال پایتخت

مطالب دیگران  - مرکز هدایت و پشتیبانی آشوبگری اراذل و اوباش در تهران شناسایی شد.

به گزارش ایرنا،‌ گزارشهای دریافتی حاکی است مجموعه تحرکات آشوب طلبانه در تهران از یک مرکز درشمال پایتخت هدایت شده است .

براساس این گزارش ها اتاق هدایت و حمایت آشوب طلبان از سوی مصطفی تاج زاده و محسن امین زاده اداره می شود .

این دو نفر ماموریت تشکیل جلسات اخذ تصمیم و اجرای آن برای برهم زدن نظم پایتخت و آرامش شهروندان تهران را برعهده دارند .

 

از جمله دستور کار اصلی این مرکز فتنه، شایعه پراکنی وسیع با استفاده از شبکه های ماهواره ای و اینترنتی و نیز سازماندهی اراذل و اوباش برای ایجاد ناآرامی های خیابانی و فراهم کردن امکانات لازم برای اوباش اجاره ای یا تحریک شده است .

 

درهمین رابطه زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی در گفتگو با چند رسانه بیگانه وجود اتاق فرماندهی آشوب را تلویحا تایید کرده و گفت،‌ اقدامات اصلی ستاد موسوی در روزهای آینده دراین مرکز برنامه ریزی می شود .

 

این کانون فتنه گری صبح امروز ضمن سازماندهی 3000 تن از اراذل و اوباش اجاره ای و توجیه آنها از نظر محتوای شعارهایی که باید سردهند،‌ خبرنگاران و تصویربرداران چند رسانه بیگانه را جهت پوشش خبری و تصویری تحرکات آشوبگرانه اوباش تحت عنوان جنبش اعتراضی(!) به نتیجه انتخابات به صحنه کشاندند تا بدین ترتیب خوراک تبلیغاتی برای دشمنان قسم خورده ملت و کشور فراهم آید .

 

همین مجموعه به مدیریت سیاسی یک نامزد انتخابات مشغول است تا به محوریت رادیکالیزم کور علیه آرامش مردم وکشور تبدیل شود،‌ به نحویکه بدون اطلاع خود وی‌، اما از قول او بیانیه ها و پیام های تند و تحریک آمیزی را تنظیم و منتشر می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد