می‌گویند چرا از افراد نام بردی. باید به پیشانی اینها داغ ننگ گذا

می‌گویند چرا از افراد نام بردی. باید به پیشانی اینها داغ ننگ گذاشت و در بازار گرداند
احمدی نژاد در شبکه دو در واکنش به اعتراض ها:


احمدی نژاد گفت این حلقه در طول 4سال گذشته با پولهایی که از قبل جمع کرده اند با من مقابله کردند.

وی افزود برخی می گویند چراازافراد اسم برده ام. این افراد را باید داغ ننگ بر پیشانی شان گذاشت و در بازار گرداند. احمدی نژاد با زیر سوال بردن دولت موسوی گفت درآمد دولت وی 270میلیارددلاربوده و درآمددولت من 210میلیارددلر.

وی افزود: دردوران جنگ فقط 13درصد درآمد کشور صرف جنگ شده است

وی در گفت وگوی خبری شبکه دو گفت درمدت 24سال دولتهای قبل از من حلقه مدیریت بسیار تنگ بود. در سال 84 که من آمدم این حلقه در برابر من قیام کرد و انواع تهمت ها را به من زد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد