فاطمه رجبی، همسر موسوی را زن فرتوت خواند

سیاست > انتخابات  - همسر غلامحسین الهام در مقاله‌ای ضمن فرتوت خواندن زهرا رهنورد، خواستار دستگیری موسوی شد.

همسر وزیر دادگستری ایران در انصار نیوز نوشت:

نحوه حضور، رفتار و گفتار، عقبه داخلی و خارجی، هزینه سرسام‌آور تبلیغاتی، حامیان سگ‌باز و اراذل و اوباش، همه و همه بیانگر آن بود که اصلاح‌طلبی برانداز در پی یک کودتا، علیه ملت و نظام اسلامی است.

نحوه حضور، رفتار و گفتار، عقبه داخلی و خارجی، هزینه سرسام‌آور تبلیغاتی، حامیان سگ‌باز و اراذل و اوباش، همه و همه بیانگر آن بود که اصلاح‌طلبی برانداز در پی یک کودتا، علیه ملت و نظام اسلامی است. قلب‌های مریض که مغز علیلی هم به آن اضافه شده، جنگ روانی سه‌ماهه را ایجاد و دامن زدند.

همسر سخنگوی دولت ادامه داد: هاشمی و خاتمی سردمداری معرکه را بر عهده گرفتند، فرزندان هاشمی با راه‌اندازی سایت‌ها و هتاکی و فحاشی مطابق با فرهنگ هاشمی علیه احمدی‌نژاد جولان دادند و افرادی چون کرباسچی غارتگر و دیگران امدارسان کودتای امریکایی البته از نوع «سبز لجنی» گردیدند. اما امداد فاطمی آگاهی مردم خوداجو را صدچندان کرد و ولایت‌مداران با عزمی جزم، «احمدی‌نژاد» را برگزیدند. برگزیدند تا اسلام بماند، انقلاب بماند، نظام اسلامی بماند، ولایت‌فقیه بالنده و متعالی بماند، مردم بمانند و ایران بماند.

خاتمی، هاشمی و مهره‌های آنان به ویژه موسوی فرتوت و بی‌انگیزه در راستای اهداف براندازانه امریکا حرکت کردند و مثل گذشته به مشتی اراذل و اوباش و البته سگ‌بازان سبز‌پوش دل‌ خوش نمودند و به آنها تکیه کردند. بیانیه غیرقانونی و براندازانه محمد خاتمی سرسپرده غرب در ساعات نیمه‌شب و اعلان دروغین پیروزی، همراه با بیانیه‌های آشوبگرانه موسوی و کروبی نماد بارز مأموریت آنها در انجام کودتای نافرجامی است که با حضور چهل میلیونی مردم سرکوب شده‌ است.

همسر الهام افزود: زهرا رهنورد زنی که اندیشه و عمل و علم و دین او در پرونده تحصیلی‌اش به ارزیابی گذارده شد، در گفت‌وگو با رسانه ضدانقلاب بی‌بی‌سی ناتوان و ناامید آشوب‌گری را افتان و خیزان دنبال می‌کند. همسر رفسنجانی بنا بر فرهنگ فرعونی این خاندان مردم را به شورش خیابانی دعوت کرد. فرق این دو زن فرتوت چیست؟

به هر حال:

1. دستگیری سرکردگان آشوبگری که با صدور بیانیه‌های غیرقانونی مجریان سرسپرده طراحان کودتا هستند، ضروری است.

2. افشای پشت پرده ماجرای چهارساله مخالفان احمدی‌نژاد، یعنی دشمنان ملت و نظام اسلامی برای رسوایی هرچه بیشتر این غارتگران و متجاوزان خودکامه، و سرنوشت کشور و ملت، امری حیاتی است. پشت پرده‌ای که گوشه‌ای از آن در ماجرای موسویان و نامه هاشمی افشا شد.

3. در این مسأله، برخورد قاطع با هاشمی رفسنجانی به عنوان عامل اساسی فتنه‌های اخیر که به وسیله نامه اخیرش عریان به صحنه آمد، اولویت اساسی دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ

گول این حرفا را نباید خورد چون یزید لعنــه الله
هم اما حسین (ع) را خارجی خوانده بود . لعنت خدا برکسی که به خاطر منفعت شخصی دیگران را نفی می کند!

علی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

بالاخره شما که روسیاهتر شدید زمستان می گذرد روسیاهی به زغال می ماند . نشنیده بودید ؟اشکال همین جاست دیگه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد