» نامه سونگ ایل گوک

www.emperorsea.com


مـــــــــــــــــتن نامــــــــــــــــــــــــــــــــه ســـونـــــــــگ ایـــــــل گــــــــــــــــــــــــوک



سلام دوستان عزیز سایت gentle

مدت زیادی بود که برای شما پیغامی نگذاشته بودم.به چندین دلیل شخصی نمیتوانستم برای شما نامه بنویسم و منتظر بودم ان مشکل حل شود.(منظورش پرونده خبرنگار کیم هست)

تا قبل از ان اتفاق هم زیاد نمی نوشتم ولی می خواهم از این به بعد بیشتر مراقب باشم.تا این مشکل حل نشود ، محافظه کاری بیشتری انجام میدهم.به هر حال اواخر در سایت gentle اتفاقاتی رخ داده بود که باید درموردش تصمیم میگرفتم.برای همین میخواستم نامه بنویسم.

اولا به دلیل اشتباهی که وکیلم انجام داد ،برای بعضی از اعضای سایت gentle

سوتفاهم پیش امد که همین سوتفاهمات باعث بسیار مشکلات دیگر شد.

بسیاری از شما به خاطر این چند اتفاق ناراحت کننده اخیر غمگین شدید.واقعا متاسفم.به خاطر اینکه نتونستم درست با وکیلم ارتباط برقرار کنم ،این اتفاقات حادتر شد.

سال گذشته در سازمان بنیادی طرفداران هم همین مشکل رخ داد.خیلی دلم

میخواست برای طرفدارام کاری بکنم ولی نتوانستم انچه که مد نظر طرفدارانم هست را بفهمم.برای همین جلسه دیدار لغو شد.به دلیل این که اتفاقات این چنینی چندین بار تکرار شد ،از همه معذرت میخواهم.از همه هم تشکر میکنم.خیلی وقت هست که اهمیت طرفداری شما در زندگیم را فهمیدم.من و وکیلم میخواستیم شما را خوشحال کنیم اما در این کار شکست خوردیم و موجب رنجش خاطر و احساسات شما شدیم.

عزیزان،اگر به خاطر اشتباهاتی که من یا وکیلم کرده ایم ناراحتید،خواهش میکنم ما را درک کنید.در اینده نهایت تلاشم را میکنم که نظرات شما رو بفهمم و به دیدگاه های شما اهمیت بدهم.

از همه کسانی که با صبر و حوصله این نامه را خواندند متشکرم.

برای همیشه دوستتان دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد