10 گجت که به شما کمک می کنند بیشتر مرد باشید

emasculated-trucker.jpg

چگونه خلق و خویی دارید؟ آدم ملایم و آرامی هستید یا به قول معروف مردانه و خشن رفتار می کنید؟ اگر به مردانه رفتار کردن معتقدید و تمایل دارید که قدرتمند تر جلوه کنید استفاده از این گجت های جالب را به شما توصیه می کنم. ضمن اینکه در بعضی از آنها یک نکته تستی هم نهفته است. جدی نگیرید، به ادامه مطلب مراجعه کنید و با لحن مردانه بخوانید.

samurai.jpg

زیر باران با چتر ایستادن زیادی رومانتیک است. از این چتر با دسته شمشیر سامورایی استفاده کنید تا همانند یک مرد واقعی باشید.

 

drill_blender_narenji.jpg

شیر موز درست کردن با یک مخلوط کن معمولی کمی لطیف است. برای خشن تر بودن از این مخلوط کن دریلی استفاده کنید. می توانید آن را به سر هر دریلی وصل کنید و با آن آب میوه محبوبتان را درست کنید و با خشونت تمام سر بکشید!

 

scooter.jpg

با این سبیل های دراز خجالت نمی کشید اسکوتر سواری می کنید؟ راه حل چرخ های بزرگ و زیاد برای اسکوتر است حتی اگر به قیمت کم شدن سرعت باشد. این طوری احساس می کنید که یک 18 چرخ کمرشکن سوار شدین.

 

gun_water.jpg

وقتی در فصل بهار به گل های باغچه زل زده اید زیادی مهربان به نظر می رسید. بنابراین بهتر است از این تفنگ آب پاش برای آب دادن به گیاهان استفاده کنید تا مثل یک مرد واقعی باشید.

 

battleshipradio.jpg

مرد ها که حمام نمی روند. اما اگر به سرتان زد که تنی به آب بزنید می توانید این رادیو به شکل کشتی جنگی را همراهتان به حمام ببرید.

 

beer_mug.jpg

این یکی یک چراغ خواب مردانه است. لازم نیست آن را بنوشید.

 

skeleton_bell_narenji.jpg

نصب این زنگ بر روی دوچرخه و کلا استفاده از عکس اسکلت، هر چه بیشتر بهتر از ضروریات زندگی یک مرد واقعی است.

 

holster.jpg

این هم یک جایگزین مردانه برای کیف کمری. می توانید وسایل و گجت هایتان را درون این کیف نگه دارید که شبیه نگه دارنده های اسلحه کمری است.

 

paracord.jpg

یک مرد واقعی همیشه آماده این است که دیگران را از خطر نجات دهد. برای این کار، طناب وسیله ای حیاتی محسوب می شود. این یک مچ بند قطور مردانه است که به هنگام نیاز به 25 متر طناب محکم تبدیل می شود. برای یک مرد واقعی گجت از این ضروری تر هم پیدا می شود؟

 

gear_sink_narenji.jpg

زندگی است دیگر، گاهی اوقات مردها هم مجبور می شوند دستکش های صورتی «رز مریم» بپوشند و ظرف بشورند. در چنین مواقع دردناکی از این سینک ظرف شویی استفاده کنید که شیر آن به شکل دنده ماشین است.

 

یازدهمین نکته مردانگی هم این است که اگر می خواهید مطالب وبلاگ ها و وب سایت ها را در سایت خودتان درج کنید، بر طبق قوانین همان سایت عمل کنید. و هیچ وقت ذکر منبع را فراموش نکنید.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد