بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ درباره تسخیر باغ قلهک از سو


تصویر بزرگ
سرویس دفاع مقدس و انقلاب اسلامی : بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ درباره تسخیر باغ قلهک از سوی دانشجویان و اهتزاز پرچم فلسطین در این باغ بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایرنا در این بیانیه آمده است: سلام بر مردم از جان گذشته غزه، درود بر کودکانی که آغاز انتفاضه سوم را به چشم خود نظاره گرند و لبیک به ندای یاللمسلمین؟ پیرزنانی که چادر همت بر کمر بسته و تمام قد در برابر اشغالگران مقاومت می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: پیام تاریخی مقدایمان لحظه‌ای آراممان نمی‌گذارد و هر آن از ترس نزدیکی به خوی کوفیان تنهاگذارنده امامشان خواب بر چشمانمان راه نمی‌یابد، دانشجویان بسیجی می‌دانند که اقداماتشان تنها انجام ذره‌ای از وظایف عظیمشان بوده و از این روست که تا نابودی و محو کامل صهیونیست‌ها و مستکبرین عالم از پای نخواهند نشست.

بسیج دانشجویی در این بیانیه تاکید کرده است: بسیجیان همان گونه که در تشخیص وظیفه شان به آرمان‌های والای انقلاب نگاه می‌کنند، در اجرای تکالیف، عزم بلندشان را جزم کردند تا اشغالگران و ظالمان را در هر مکان و لباسی از عرش خیالی به فرش کشند.

در این بیانیه با اشاره به ورود شب گذشته دانشجویان به باغ قلهک خاطرنشان شده است: ورود به باغ قلهک و اهتزاز پرچم فلسطین بر فراز آن و طنین نوای زیارت عاشورا در ایام محرم الحرام در آن محدوده‌ای که اشغالگران انگلیسی روزی آن را برای خود دائمی تصور می‌کردند، نشان داد که تصور خام بریتانیایی‌ها و عده‌ای که دست به دست آنان داده و لبخندزنان با جک استراو و دیگر جنایتکاران انگلیسی ملاقات می‌کردند، اینها هیچ کدام سبب تقویت جایگاه این رسوایان تاریخ در خاک جمهوری اسلامی نخواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید: اما اینک دانشجویان که تحصن مقابل دفتر حافظ منافع مصر و در کنارش فرار سفیر انگلیس در باغ قلهک را پیگیر و نظاره گر بودند ، از مجلس و دولت اصولگرا در کنار سایر مطالباتشان جهت پیگیری و انجام وظایف در خصوص جنایات وحشیانه دژخیمان صهیونیست و حامیانشان انتظار دارند طی یک هفته مقدمات عملیاتی جهت بازپس‌گیری باغ رئیس علی دلوار معروف به باغ قلهک و اخراج سفیر دولت شوم انگلیس و نیز تعطیلی دفتر حافظ منافع مصر در فراخوانی دیپلمات‌های ایرانی مستقر در خاک آن کشور را مصوب کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: در صورت عدول مسئولان از انجام تکلیف انقلابی ، دانشجویان بسیجی تسخیر دفاتر مستکبرین و اخراج این نگون بختان را راسا اجرا خواهند کرد و بی‌تردید در راستای لبیک به نائب امام و ولی امر زمان فرزندانش لحظه‌ای آرام نخواهند گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد