نسخه اصلی فیلم بانوی انتقام جو با هنرنمایی یانگوم

 (نقش اول فیلم)

علاقه مندان به یانگوم، یک بار دیگر یانگوم می درخشد !!!
این بار در یک فیلم سینمایی اکشن

فیلم جدید و بسیار دیدنی که یانگوم نقش اول آن فیلم است با زیرنویس فارسی که کاملا با شخصیت آن در سریال جواهری در قصر متفاوت است و در این فیلم بسیار زیبا ایفای نقش میکند به طوری که وی قصد انتقام از فردی را دارد که به شدت از او متنفر است.

فیلم سینمایی همدردی با بانوی انتقام جو محصول سال 2006 با بازی درخشان لی یانگ ای (یانگوم) یکی از درخشان ترین فیلم های سینمایی جهان است .

در این فیلم شاهد آن هستیم که یانگوم به اجبار به جرمی نکرده اعتراف می کند و روانه زندان میشود . او بعد از زندان دراندیشه انتقام از کسی است که بچه ای را کشته است .

لی یونگ(یانگوم) عمده شهرتش را مدیون بازی در فیلم "همدردی با بانوی انتقام جو"
به کارگردانی پارک چان ووک است !

خلاصه داستان :
دختر نوجوان 19 ساله ای به نام Geum-Ja به قتل پسر بچه ای 5 ساله اعتراف می کند و اصرار دارد که هر چه زودتر پلیس تحقیقات را تعطیل کرده و او را محاکمه کنند. چون کمیسر پلیس معتقد بود که او دروغ می گوید و بر روی کار شخص دیگری سر پوش میگذارد. به هر حال اکنون او بعد از 13 سال و 6 ماه از زندان آزاد شده و در این مدت به خوش قلب معروف شده بود. اما حالا او خیلی عوض شده، دیگر آن دختر معصوم و معتقد سابق نیست.

به همه چیز پشت پا زده و تمام این مدت در زندان با خیال نقشه قتل مردی که باعث زندانی شدن اوشده بود زندگی کرده . این مرد به او خیانت بزرگی کرده. به کمک او همان پسر بچه 5 ساله را می دزدند اما قرار بود که بعد از گرفتن پول از خانواده اش او را آزاد کنند. اما آن مرد ( که معلم مدارس هم هست ) پسربچه را می کشد و دختر Geum-Ja را نیز می دزدد و تهدید می کند که اگر Geum-Ja تقصیر قتل را به گردن نگیرد دخترش را خواهد کشت. Geum-Ja که الان از زندان آزاد شده به سراغ خانواده همان پسر بچه می رود و تقاضای بخشش می کند و حتی برای نشان دادن پشیمانیش یکی از انگشتانش را هم در حضور آنها قطع میکند.
سپس نزد تعدادی از دوستانش که در زندان به آنها کمک کرده بود می رود. حالا که بخشش خانواده پسر بچه را دارد، به دنبال دخترش می گردد و می تواند رد او را در استرالیا پیدا کند. در این مدت می تواند ردی هم از همان مرد پیدا کند .



~~>  
 <~~

قیمت : 3500 تومان        تعداد : 2 سی دی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد