مجموعه جواهری در قصر (بدون سـانسور)

54 قسمت کامل بدون سانسور با زیرنویس فارسی
در پنج DVD با کیفیت بسیار عالی

همراه با تصاویر پشت صحنه و مصاحبه با بازیگران و موسیقی متن

این مجموعه در نسخه اصل کره در واقع 18 دی وی دی با فرمت DVD Video میباشد که امکان ارسال آن از طریق پست مشکل است لذا با توجه به تقاضای کاربران مبنی بر ارائه کیفیت اصل DVD های کره ای بر آن شدیم که آن را بصورت فرمت MKV یا Matroska تقدیم نمائیم.
فرمت
Matroska در واقع تنها فرمت موجود در دنیا است که قادر است یک DVD را با امکانات و کیفیت DVD های مادر در حجم کمتر ارائه کند که از این نظر قابل تقدیر است.این فرمت در آینده به عنوان فرمت پیشرو در خواهد آمد و شاید شاهد دستگاههایی با نام MKV Player باشیم.
هم اینکه این فرمت توسط نرم افزارهای متعددی پشتیبانی می شود که ما پس از آزمودن یکا یک آنها KMPlayer را برای شما برگزیدیم و آن را به همراه DVD ها ارسال می کنیم شما پس از نصب آن قادر به پخش مجموعه"جواهری در قصر" در کامپیوتر با کیفیت مادر  خواهید بود .

امکانات DVD اورجینال از جمله تغییر زیرنویس فیلم به زبان های چینی و انگلیسی، Zoom ،Pan افکت صداها و قابلیت های باورنکردنی که حتی در DVDPalyer های فوق حرفه ای خانگی دیده نمی شود دسترسی خواهید داشت.همچنین حسی که از طریق دیدن مجموعه اصلی و مادر به شما منتقل می شود کاملاً متفاوت و مشهود است. 

~~>    <~~

قیمت : 9900 تومان        تعداد : 5 دی وی دی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد