رییس جمهور: می خواهند ما را سرگرم مسائل ...


رییس جمهور: می خواهند ما را سرگرم مسائل خیلی ریز کنند تا دنبال ماموریت تاریخی مان نرویم
 
 نواندیش: پس از اظهارات الهام سخنگوی دولت که گفته بود " از ما می خواهند به جای حل مشکلا‌ت جهانی به فکر گوجه فرنگی مردم باشیم " رییس جمهور نیز در جمع معلمان نمونه تاکید کرد: در بیرون و بعضی‌ها نیز در داخل تلاش می‌کنند ما را سرگرم مسائل خیلی ریز بکنند و از حرکت در راستای قله و ماموریت تاریخی‌مان باز دارند.

 

براساس این گزارش ، محمود احمدی نژاد در این دیدار  با بیان این که ارزش انسان به آرمان‌های الهی است که دنبال می‌کند، گفت: ملت ایران باید به یک نیاز تاریخی بشریت پاسخ دهد. همه انبیاء آمده‌اند که اندیشه‌ی الهی را در دنیا حاکم کنند و جامعه‌ی بشری با قوانینی که سرشار از عشق است اداره و ظلم برچیده شود. امروز بشریت در یک پیچ تند تغییر دوران قرار گرفته است و دوره‌ی مکاتب مادی و ارزش‌های غیرالهی تمام شده و این مکاتب شکست خورده‌اند. ما دیدیم که نظام مارکسیسم چه سرانجامی پیدا کرد و این سرنوشت نظام سرمایه‌داری نیز خواهد بود. نظام سرمایه‌داری زمین خورده و در حال حاضر فقط نقابی از آن مانده است که آن نیز به زودی از بین می‌رود.

رییس‌جمهور افزود: اکنون کل بشریت به دنبال راهی نو و ارزش‌ها و آرمان‌های الهی است.

وی در ادامه به ماموریت تاریخی ملت ایران اشاره کرد و گفت: اگر ملت ایران این ماموریت تاریخی را به نحو احسن انجام ندهد نه تنها در پیشگاه خدا، تاریخ و ملت پشیمان خواهد بود بلکه خسارتی که از این مساله وارد می‌شود، قابل جبران نیست.

رییس‌جمهور اظهار کرد: در بیرون و بعضی‌ها نیز در داخل تلاش می‌کنند ما را سرگرم مسائل خیلی ریز بکنند و از حرکت در راستای قله و ماموریت تاریخی‌مان باز دارند. ما یک ملت هستیم و با مشکلاتی نیز مواجهیم و در کنار آن آرمان‌های بلند داریم و باید به سمت تحقق این آرمان‌های بلند حرکت و سعی کنیم که در حرکت‌مان تبعیض و بی‌عدالتی نباشد.

وی یادآور شد: در راستای تحقق اهداف،‌ موانعی است ولی باید توجه کنیم توجه و نگاه‌مان از قله به زیرپایمان و تمام توجه‌مان به مسائل ریز معطوف نشود؛ چرا که این نقشه‌ی دشمنان است. ما باید با تمام توان کار را به جلو ببریم و اگر توجه‌مان از قله به جای دیگری معطوف شود و با مسائل ریز درگیر شویم، این یک نوع درجا زدن است؛ برای این که کشور به بالاترین سطح برسد باید نگاه‌مان به قله باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد