در واقع ریشه نت ورک مارکتینگ به افرادی مانند جان پل گتی

 در واقع ریشه نت ورک مارکتینگ به افرادی مانند جان پل گتی (John Paul Getty) میلیاردر  معروف بر می گردد ، وی معتقد بود که برای رسیدن به سود ، می توان از %1 تلاش 100 نفر استفاده کرد نه از %100 تلاش خود . این یک مفهوم کاملا امتحان شده در طول زمان است و شاید این اولین باری بود که در دنیای تجارت ، افراد سودشان را از موفقیت دیگران به دست آوردند نه رقابت با آنها .   
اگر تاریخچه دقیق تری از نت ورک مارکتینگ بخواهیم ، باید گفت که شکل گرفتن این تفکر به صورت یک صنعت در اقتصاد دنیا در چهار مرحله صورت گرفته است : 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد