روش بازاریابی ( network marketing ) چیست ؟

بازاریابی چیست ؟

بازاریابی ( network marketing ) در حقیقت نوعی فعالیت است که در آن شما با عضو شدن در یک سایت و یا یک مجموعه با تبلیغ کردن آن سایت به صورتهای مختلف سعی در جمع کردن زیر مجموعه برای خود میکنید .

این سایتها این امکان را به شما میدهند که مثلاً با معرفی دو یا چند نفر به سایت و یا شرکت به شما پورسانت پرداخت میکنند . در این روش شما با پشتکار زیاد میتوانید به درآمد خوبی برسید

شاید مثال زیر بیشتر به شما کمک کند .
مثلاً من در یک سایت بازاریابی عضو میشوم و با پرداخت مبلغی به عضویت دائم سایت در می آیم . حالا کاری که من باید بکنم این است که چند نفر را به سایت ( بسته به قوانین سایت ) دعوت کنم تا آنها از طریق من عضو شوند و هم از مزایای سایت بهره مند گردند و یک شاخه درآمد زائی را برای خود به وجود آورند و هم برای خودم زیر مجموعه یا در اصطلاح بال کسب کنم .

فرضاً من علی باشم و عضو این سیستم شده باشم . من 2 نفر به نامهای محمد و فاطمه را به عنوان زیر مجموعه های خودم معرفی کرده ام و آنها هم عضو دائم سیستم شده اند .

در اینجا کار اصلی من تمام شده است و در حقیقت این محمد و فاطمه هستند که با فعالیت خود هم برای خودشان و هم برای من سود آوری میکنند . و همینطور این دامنه تا شاخه های پائین تر ادامه پیدا میکند و سود بی نظیری را نصیب تک تک افراد این شاخه میکند .

علی ، محمد و فاطمه را به سیستم معرفی میکند .

محمد ، جواد و حسن را معرفی میکند و فاطمه هم حسین و مهدی را

به همین ترتیب جواد و حسن و حسین و مهدی هم برای خود زیر مجموعه میگیرند و همینطور این عمل تا شاخه های پائین تر ادامه پیدا میکند .

به این روش بازاریابی میگویند .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد