سرمایه گذاری ( hyip ) چیست ؟

سرمایه گذاری چیست ؟

سرمایه گذاری یا Hyip در حقیقت مخفف کلمه High yield investment program میباشد که به معنی برنامه های سرمایه گذاری با بازده بالا است .

 در این برنامه ها و یا سایتها شما با سرمایه گذاری که میکنید سود روزانه ، ماهانه و یا سالانه بسته به نوع سرمایه گذاری سایت دریافت خواهید کرد . اکثر این نوع برنامه ها با حساب ایگولد هم کار میکنند و شما به راحتی میتوانید با ریختن پول ایگولدتان در سایت ( deposit ) از سود آن برخوردار شوید .

 

این سایت ها برای برداشت سود و یا اصل سرمایه به دو صورت عمل میکنند . بعضی از سایتها سود سرمایه شما را به صورت اتوماتیک به حساب ایگولد شما منتقل میکنند و در بعضی از آنها شما باید خودتان سود را درخواست بدهید تا بعد از مدت زمان مشخصی به حساب شما واریز شود . برای درخواست سود و یا اصل سرمایه خود در اینگونه سایتها معمولاً گزینه ای به نام Withdraw وجود دارد که شما باید به این قسمت مراجعه کنید .

در سایتهای سرمایه گذاری سایتهای کلاه بردار و متلقبی هم هستند که از اعتماد مردم سو استفاده میکنند .

در کل اینگونه سایتها همه شان اگر نگوئیم 100 درصد 60 درصد ریسک دارند و هیچ تظمینی در اینگونه سایتها وجود ندارد

در اینگونه سایتها باید با فکر عمل نمود و همچنین در حدی که ریسک پذیری آنرا داشت باید در آنها سرمایه گذاری کرد

مثلاً سایتی که روزانه بابت سرمایه گذاری شما به شما بالای 5 درصد سود میدهد نمیتواند مطمئن باشد و ممکن است هر لحظه بسته شود .

یا مثلاً سایتی که در نگاه اول معلوم است که روی آن کار نشده و مثلاً از نظر گرافیک سایت و یا سیستم های برنامه نویسی و .... فاقد اعتبار لازم است و فقط میخواهد برای مدت محدودی فعالیت کند ، ریسک بسیار بالایی دارد .

با این حال کسانی که تمایل به سرمایه گذاری دارند باید ریسک اینگونه سایتها را هم قبول کنند چرا که تضمینی در هیچ یک از این قبیل سایتها نیست .

کوری رادل میلیاردر اینترنتی میگوید : کسی که در دنیای مجازی اینترنت هوشمندانه فعالیت میکند درآمد بسیار بیشتری دارد نسبت به کسی که به سختی در دنیای حقیقی کار میکند .

نظرات 1 + ارسال نظر
آشنای غریبه پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ http://parsnarsis.blogsky.com

سلام
میشه به من یاد بدید که چه جوری برای معرفی وبلاگم مثل وبلاگ شما ،‌نوشته متحرک بگزارم؟

سلام
حتمی ولی بذار این یه وب رو درست حسابی راه اندازس کنم بعد در خدمتتون هستم
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد