1.بزرگ ترین صدقه.دادن خوشی به دیگران است
2.اگر هر قدمی برداشته می شود با یاد خدا باشد فقط تصور کنید چه اقبالی در هر لحظه وجود دارد
3.تعادل داشتن در همه شرایط کلید شادمانی است
1.بزرگ ترین صدقه.دادن خوشی به دیگران است
2.اگر هر قدمی برداشته می شود با یاد خدا باشد فقط تصور کنید چه اقبالی در هر لحظه وجود دارد
3.تعادل داشتن در همه شرایط کلید شادمانی است
یک امتیاز خوب اینست که تکنولوژی های بزرگی که تا چند سال پیش فقط در اختیار شرکتها و اشخاص بخصوص بود از قبیل صدا،تصویر،تجارت الکترونیک،نرم افزارهای مدیریت بانکهای اطلاعات ایمیل و... اکنون تقریبا در اختیار هر شخصی قرار دارد.اما مشکل بسیار بزرگ اینست که تعدد در انتخابها و فرصتها می تواند بسیار گیج کننده باشد. در این مقاله به هشت مطلب مهم اشاره می شود که به شما راهنمایی می کند چگونه از بزرگترین اشتباهاتی که اکثر مردم هنگام طراحی یا طراحی مجدد پروژه های وب مرتکب می شوند جلوگیری کنید.
برقراری یک حضور موفق و موثر در وب و نگهداری این موقعیت تبدیل به یک مسئله بسیار پیچیده شده است و برد گوی رقابت در کسب قدرت در اینترنت بعنوان یک ابزار بازاریابی روز بروز ضروری تر به نظر می رسد.
2- اطمینان یابید که بنرها مخاطب را به جای درستی هدایت می کنند. اگر از بنر برای معرفی سایت خود استفاده می کنید، قابل قبول است که مخاطبان را به صفحه اصلی (home page) سایت بفرستید. اما بنرهایی که برای پیشبرد فروش و ارائه پیشنهادات خاص طراحی شده اند، ممکن است باهدایت مخاطبان به صفحه اصلی سبب سردرگمی ایشان شوند. در این موارد، بخصوص اگر پیام یا راهنمای تصویری مناسبی برای هدایت این بازدید کنندگان در صفحه اصلی پیش بینی نکرده باشید، احتمالا آنها را از دست خواهید داد. کریس ماهر، مدیر شرکت بازاریابی M2K در آستین تکزاس می گوید: " اگر کاربر را خسته و سردرگم کنیم، بدون آنکه از ما خرید کند، به سایت دیگری خواهد رفت. این یکی از خطاهای مهمی است که آگهی دهندگان مرتکب میشوند." بنابراین، بجای آنکه مخاطب را به صفحه اصلی سایت بفرستیم، بهتر است او را مستقیما" به صفحه ای که برای پیشبرد فروش طراحی شده ـ و بنر ها را به آن مرتبط (لینک) کرده ایم – هدایت نمائیم. در این صفحه باید محصول یا پیشنهاد خود را به صورت مشروح معرفی کنیم و از مخاطب بخواهیم که با پر کردن فرم محصول را سفارش دهد یا با ما تماس بگیرد. به این ترتیب اگر مخاطب فرم را هم پر نکند، مطمئن هستیم که پیام ما را دریافت کرده است.
این پدیده جوی که به (قوس افقی) یا (رنگینکمان آتشین) معروف است زمانی دیده میشود که خورشید در بالای آسمان (مثلا 58 درجه بالاتر از خط افق) قرار دارد. در این هنگام نور خورشید از میان ابرهای شفاف و بلند ارتفاع سیروس عبور میکند. وقتی این نور به کریستالهای شش گوش ابر سیروس وارد میشود و از آن عبور میکند درست مثل آن است که از یک منشور عبور کرده است و طیف نوری زیبایی را ایجاد مینماید. این رنگینکمان جلوهای شگفتانگیز دارد و گاهی تا یک ساعت طول میکشد. تصویری که مشاهده میکنید عکسی است که در شمال ایالت «آیداهو» در آمریکا گرفته شده است.
در این ترفند قصد داریم به معرفی 3 روش نوین بپردازیم که در کمتر جایی یافت میشود . بدین صورت که بدون نیاز به نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از یک عمل کوچک میتوان با وارد نمودن ID شخص مورد نظر پی به این موضوع برد که آیا او Invisible است یا خیر؟ لازم به ذکر است که این ترفندها بر روی تمامی ورژنهای یاهو مسنجر جدید و قدیم قابل اجراست.
دو آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از برایب به سبک پاپ
دانلود با دو کیفیت متفاوت